Jak reklamovat nebo vrátit zboží

Máte s u nás zakoupeným výrobkem nějaký problém nebo Vám vůbec nedorazil?

Nebuďte z toho smutní, zadejte si u nás reklamaci a my uděláme maximum, abychom Vám opět vykouzlili úsměv na tváři.

 

Jak na to:

1. Přihlašte se do svého účtu a ve správě zásilek ZDE vyberte objednávku, která obsahuje reklamovaný výrobek, a klikněte na tlačítko Ukázat.

2. U vybraného výrobku klikněte na tlačítko Reklamace a pak už jen vybírejte z předvyplněných možností. Pokud reklamaci vyřešíme zasláním nového výrobku, počítejte opět s dodací dobou, která platila pro ten reklamovaný.

3. O průběhu reklamace Vás budeme informovat emailem. Pokud budeme potřebovat jakoukoliv informaci k reklamaci doplnit, napíšeme Vám tiket.

4. Pokud si vyberete jako preferovaný způsob vyřízení reklamace vrácení peněz, vždy Vám jako omluvu nejdříve nabídneme kupon v hodnotě 115% reklamovaného výrobku na další nákup. Pokud budete chtít raději vrácení původní částky na účet, stačí kupon odmítnout v emailu nebo ZDE

TIP! Pokud reklamujete/vracíte poškozený nebo jinak nevyhovující výrobek, přiložte nám do reklamačního formuláře jeho fotku nejlépe s obálkou, ve které byl doručen. Ve většině případů pak po Vás totiž nebudeme vyžadovat zaslání zpět k nám a rovnou Vám zašleme nový výrobek nebo vrátíme peníze. Pokud budeme zaslání zpět vyžadovat, adresu Vám pošleme tiketem.

UPOZORNĚNÍ! Nezasílejte nám zboží na reklamaci dříve než vyplníte reklamační formulář, většinou ho totiž ani zaslat zpět nevyžadujeme. Pokud jste tak již učinili, nelamte si s tím hlavu, zásilku neodmítneme, jen počítejte, že bude vyřízení reklamace trvat o něco déle. Reklamace nezasílejte na adresu sídla společnosti Naranu Prague s.r.o., tam přebíráme poštu jen 2x měsíčně. Reklamace nezasílejte na dobírku, takové zásilky musíme odmítat a vrátí se Vám zpět.